Persze nem teljesen szavak nélkül, de nem nagyon szeretnék rizsázni. Szigetről túl sok mindent nem lehet írni.. maradt az ami volt, hiába próbálnak minden évben újítani.. Lehet pont ezért szeretjük? Vagy pont ezért nem látogatnak ki sokan? Aki ott volt és látta a következő koncert felvételeket, az remélem örülni fog nekik, aki nem, az..hát erről maradtál le...

 

The Subways! Szombat! Nagy Színpad első koncertje.

Rögtön 2 videó... hát, lehet, hogy nem a legjobb minőség, de aki ott volt, és a színpad első sorai közelébe mert vagy tudott állni, az tudja, hogy nem akármilyen erőfeszítésbe tellett a kamerát egyenesen tartani...

Amúgy a koncert fergeteges volt...

The Ting Tings! Nagyszínpad! Csütörtök..

Talán az idei év egyik legkellemesebb meglepetése. Őszintén bevallom, hogy nem sokat vártam tőlük, ha igazán kritikus szeretnék lenni, akkor egy "one hit wondernek" is nevezhetném őket, pedig volt több sikerük a "thats not my name" után. Valahogy én mégis ott ragadtam le. Már tudom, hogy nem kellett volna. Rendkívül magabiztosan mozogtak a színpadon, és remek előadók. Sok zenekart láttam mér, akik azt se tudták mit kezdjenek magukkal közönség előtt. De a Ting Tings ott volt, látott és legyőzött..engem biztos!

 

 

 

Bloc Party! Csütörtök!

 

Háát a Bloc Party után vegyes érzelmeim támadtak.. tetszett is meg nem is, ha úgy belegondolok nem volt rossz, de én jóval többre számítottam!

 

Címkék: zene koncert videó fesztivál sziget meghallgatni

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr441340347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása