Hát köszönöm szépen VVegának és már Hello stranger!-nek, hogy bejelölt erre az überfasza felsorolós listára amit azt hittem megúszok, de még se. Ezt még visszakapja azis teljesen biztos!:)

Ugye arról van szó, hogy nevezz meg 10 vonzó személyt. Asszem csak csajokról lenne szó de én csakazértis pasi listát csinalok. Illetve 5 megvalósítható vagy megvalósíthatatlan dolgot amit szeretnél elérni. Jah és 5 bloggert is fel kell kérni erre.

Nah szóval a top 10:

Mondjuk az alábbiakból az is kiderül, hogy milyen szinten nemtok képet szerkezteni!

  • 1. Ryan Reynolds

Jó pasi, jó színész, Obama támogató, vicces, okos és érdekes. Scarlett szerintem a legszerencsésebb nő a világon!

 

 

2. Collin Farrell

Büdös koszos ír alkoholista. Hát mi kell több egy nőnek?


3. Rhod Gilbert

Vicces skót humorista akin nem fog az idő....

4. Guy Ritchie

Ok igen az angol pasik bejönnek nekem. Másrészt van egy csomó kocsmája is, meg jó a zenei izlése!

5. Ed Kowalczyk

A LIVE nevü zenekar frontembere. I love Rock'n'Roll

6.Ewan McGregor

Ugye nem kell megmagyaráznom, hogy miért?

7. Heath Ledger

Számomra mindig is ő volt az elsőszámú... És ha már a lehetetlenekről beszélünk ő nyugodtan a listán maradhat... Amúgy egyszer egy Powderfinger koncerten elötte ültem...

8. Anthony Kieds

Zenész. Ennyi.

9. Joaquin Phoenix

Kritikus átváltozás elött természetesen! Hogy miért azt nemtom!

10. Robert Pattinson

aki a Twilight-ot látta tudja miért. De csak is kizárólag akkor ha vámpír!

 

Megvalósítható TOP 5:

  • Minél hamarabb egy Föld körüli útra szeretnék indulni!
  • Híres vagy hírhedt szakács szeretnék lenni.
  • Jó lenne megérteni a cricket szabályait ill. hogy miért is szeretik ezt az angolok annyira..
  • Megtanulni gitározni illetve egy olyan tanárt találni aki bírja majd idegileg...
  • Egyszer egy forgatókönyvemet filmre vinni!
  •  
  • Csak az álmaimban TOP 5:
  • Bármilyen sportágban kimagasló eredményt elérni. Akár még cricket-ben is...
  • Megnyerni a Grammy díjat.
  • Repülni tudni.
  • Jogosítványt szerezni és 1 éven belül megtartani.
  • Vízalatt lélegezni.
  •  

 

 

 

 ÉÉÉÉs akiknek a listájára kiváncsi lennék:

MIZEKA

Betonpanda

Urbanuslegenda

Paprika

Mafilm

 

csáááá

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: blablabla

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr25969907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszisz 2009.03.02. 22:14:01

A jogosítvány szerzés megvalósítható, még nekem is ment, pedig nálam rosszabbul senki sem vezet ;)
Utána pedig úgy kell megtartani - az én receptem szerint, hogy nem kell sokat használni :)

VVega · https://debugme.eu/ 2009.03.03. 12:30:05

Nem csaj lista. Kinek mi a szimpatikus :)

poprocks 2009.03.03. 13:54:32

@nyuszisz: Hát nézd én szerintem előbb fogok repülőt vezetni, mint autót. Amúgy is egy agresszív női sofőr válna belőlem aki egy kereszteződésben sminkeli magát:)

poprocks 2009.03.03. 13:55:23

@VVega: Köszönöm, maradok a pasiknál:)

nyuszisz 2009.03.03. 19:35:18

@VVega: érdekes, hogy a lányok mindkét nemet egyaránt szeretik nézegetni, de fiúk nem figyelik egymást, (vagy mit tudom én ;)

omni_olet 2009.03.12. 22:03:34

Az írek a legjobbak! Repüljön az a szakács!
süti beállítások módosítása