Bevallom kimaradtam a High School musical örületből, és már Disneytól is próbálom teljesen elhatárolni magam (persze kivételek azért vannak). Miley Cyrus nevét persze már sokszor hallottam, de hát ki vagyok én, hogy minden amerikai csillagjelöltet ismerjek? Aztán persze a júniusi Vanity Fairben láttam róla egy Annie Liebovitz által készített fotó sorozatot. Nekem tetszettek a képek, főleg azért mert a 15 éves Disney hercegnöt nem porcelánbaba-ként ábrázolja.

De ezzel nem sokan vannak így. Az államokban azóta is támadják a fotóművészt, szerintük a képek obszcénak, és egy 15 éves kislány ne mutogassa így magát! De miért? Nem látszik ki semmilye, egyik képen még apja mellett fekszik, és a szülők végig ott voltak a fotózáson. Pontosan tudták, hogy milyen képek születnek majd.

Címkék: kult foto vanity fair

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr44567867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása