41 nap..

 2009.07.06. 18:40

ennyi ideig nem volt otthon internetem..., leginkább ezért nem írtam az utóbbi időben. Ez egy rendkívül idegesítő állapot, de sajnos kis hazánkban ennyi idő alatt ér ki egy szerelő. persze közben rengeteg filmet láttam és sok sok jó zenét hallottam, de ki emlékszik már arra ugye?:)

Sok a pótolandó és a megosztandó..és rögtön az első youtube illesztmény: Ma félájult állapotban jött a felismerés, hogy az Outkast "Hey Ya!" . dala talán az egyik legjobb amit ebben a műfajban írtak, illetve azon kevés R'N'B dalok egyike amit a Rolling Stones magazin beválogatott a legjobb 500 szerzemény közé. Aki látta a Scrubs 8. évadját, meghallgathatta Ted akusztikus verzióját ami rendkívül szépen sikerült. Sajnos az csak a sorozatból kivett részletként találtam meg a neten, és nem annyira jó, hogy közben beszélnek alatta, így Matt Weddle tolmácsolásában küldöm azoknak, akik még mindig látogatnak...

 

Címkék: zene scrubs blablabla

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr711230325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása