Violet Hill- élet van benne!

 2008.04.30. 10:14
A Coldplay ingyenesen elérhetővé tette rajongói számára kedd délutántól "Violet Hill" c új dalukat, tudtam meg Paprika blogján. A dal egészen egy hétig lesz ingyenesen letölthető, de nem olyan könnyű hozzájutni. Tegnap a Coldplay honlapja kb órákig megszünt létezni, mikor végre sikerült megnyitni, meg kellett adni egy emailcímet, ahova elküldik az instrukciókat, de így is vártam rá 1-2 órát, míg meguntam és elmentem aludni. Mire felébredtem persze megérkezett a levél, benne egy link- és az, hogy csak 6 óráig érvényes, ami persze lejárt amíg aludtam!!!!!! De aztán feltaláltam magam, és más forrásokat igénybe véve 5 percen belül meghallgattam:)

A dal:
Meglepetés erejével hatott, de már mindenre fel voltam készülve. Chris Martin nemrég nyilatkozta, hogy az új albumuk mindennél több zene újítással bír, és még sose mentek ilyen messzire.  Hát, még ugye csak egy szerzemény ismert, de a "Violett Hill" fényévekre van az "X&Y"-tol.
Nem a Coldplay-re jellemző dallamok, hangulat és ütemek jellemzőek erre a 3:50 hosszú kis dalra. Olyan mintha nem csak a hosszú hallgatás miatt hanem zeneileg is feltámadt volna a zenéjük! Alig váram a "Viva la Vida"-t
www.coldplay.com

Címkék: zene kultúra album

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr2448271

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.06.12. 23:59:15

A Halál barátai és Viva La Vida röviden Őszintén megmondom, olyan ember írja ezt a cikket, aki sokáig nem nagyon kedvelte a Coldplayt. Mostanában kaptam rá, de a gyorsmódszerrel válogattam, nem hallgattam végig az albumokat, szóval ezt jó tudni, amikor a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása