The Last Shadow Puppets

 2008.04.21. 16:02
Alex Turner (Arctic Monkeys) és Miles Kane (The Rascals) között nagy barátság szövődött miközben együtt turnéztak. Ebből a nagy barátságból megszületett a Last Shadow Puppets formáció, melynek Április 14.-én jelent meg az elsé EP-je, "The Age of Understatement" címen.
Nem is rossz, a dal monjuk engem kicsit a "Knights of Cydonia"-ra emlékeztet, de ezt nézzük el. Úgy néz ki egyre népszerűbbek ezek a "western"-es elemek:) Nem ők az elsők akik ilyesmivel próbálkoznak az utóbbi időben. A kislemezen 4 dal szerepel, szerintem egész jók, de az albumra kíváncsi vagyok.
A videó érdekes, bár úgy néznek ki együtt, mint egy megfelezett Beatles együttes:)

Címkék: zene kultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr71435577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gonzotomi · http://postit.blog.hu 2008.04.29. 15:37:12

ezeket a stúdiófelvételeket láttad? összeraktam őket egy playlistbe:

postit.blog.hu/2008/04/15/the_last_shadow_puppets_live_ytspot_4
süti beállítások módosítása