Meghallgat, feldolgoz:)

 2009.01.19. 17:25

Nah, eljutottam oda, hogy új zenét is hallgassak, ennek egyrészt nagyon örülök, másfelől pedig elkeserítő, hogy milyen szinten le vagyok maradva! Egy csomagba összeszedtem mindent ami mostanában bejön, persze került bele 1-2 aussie alkotás is, mert ez nálam csak természetes:)

Enjoy

1. Első abszolút kedvenc Metric- Help I'm Alive.  Már vártam egy ilyesmi dalra, azaz olyanra ami első hallásra a fülembe mászik, és onnan hetekig ki se kerül. Remélem más is így lesz vele.

 

2. Juke Kartel - December.  Bár a dal annyira nem nagy szám, meg jobb minőségben nem is találtam semmit, de a srác hozzáállása a rajongók fényképezéséhez igen potitív. Mondom én több ilyen előadó kene. Koncertfoto rulez!:)

3.  Funkoars- Black Sally. Egyre több az ussie hip-hop. Bár mostanában már nem vagyok a műfaj nagy rajongója ez a dal kifejezetten tetszik.

 

Címkék: zene video aussie meghallgat

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr31888912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása