A mult hét egészen izgalmas volt. Hétfőn bejelnette az Ac/Dc, hogy hazánkban is koncertezik, csütörtök délután már nem voltak jegyek. Ismerősen cseng?

Már akkor mérgemben el akartam ezt a poszt-ot küldeni, de -inkább lenyugodtam. De amikor ma felkerestem a címben szereplő jegyiroda honlapját kuncogtam egy kicsit és talán ezzel a tettel be is ismerik saját hibájukat....

Mint kiderült, szerda reggeltől lehetett jegyeket vásárolni az aussie rocknagypapák koncertjére. Erre semmi utaló nyom nem volt. Már kedden este nem lehett megynitni a jegyiroda honpalját, szerdán meg teljesen reménytelen volt az elektronikus utat választani a jegyvásárláshoz. Magyarul az embereknek az agyáig még el se jutott, hogy kik lépnek fel márciusban, akkor már az utolsó helyekért küzdöttek az emberek. Aznap kicsit kiborultam, de gondoltam csütörtök lesz az én szerencsés napom....

Már a 3. jegyirodában próbálkoztam, ahol a gép elött ülő hölgy csak rázta a fejét, hogy nem tudja kinyomatni a jegyemet, és felhívta a figyelmemet arra, hogy milyen hamar foglalják le a még szabadon hagyott helyeket. Ennek persze nagyon örültem és rögtön meg is nyugodtam.....grrhhhh Csütörtök n12-kor kaparintottam még belépőmet, ami igazából k***jó helyre szól, csak a stadion 2 külön végébe de hát kit érdekel.:)

Jó persze rohadt nagy mákom volt. De ez az egész sok kérdést vet fel. Az egyik egy kedves barátomtól származik: Miért nem lehet egy akkora stadiont építeni, ahova be is férnek az emberek? good point

A másik: Coldplay koncerten is többen megjegyezték, hogy miért nincs több állóhely amikor a közdőtér fele üresen pang? Értjük ennek persze minden biztonsági hátterét, de ezennel vissza is térünk az első kérdéshez...

harmadik: Kitől tudta a sok ezer ember, hogy mikortól lehet jegyet venni? És , hogy sikerült nekik? Tán senki se dolgozik?

negyedik: Miért nem lehetett a lakosságot informálni?

És az ötödik: Köszönjük a Ticketpro-nak, hogy már most jelzi a honlapján, hogy mikor kezdik árusítani a Depeche Mode jegyeket, mellette nagybetőkkel kiírva: LE NE MARADJON RÓLA! Warum nem lehetett ezt mondjuk 1 hete is megtenni?

Címkék: zene koncert blablabla

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr51726311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása