Ahogy drága Ádám barátom mondta: "az Unicef mindig jó felületeket talál magának" -ő itt a Barca mezére gondolt, az Unicef most rögtön 2 új arcot talált magának. Bár a Gucci divatház és az Unicef már 2004 óta összefonódtak, Riri új a képben. Az énekesnő a "Tattoo heart" nevű kampány arca lesz, mely emblémakkal ellátott termékek eladása után 25% az unicef számlájára megy.
A tremékek a karácsonyi roham elött november/december derekán fognak a boltokba kerülni.
Én imádom az unicef kampányokat, mindig elég lényegre törőek és emlékezetesek. Mondjuk, egy olyan céget is válszthattak volna, mely több ember számára hozzáférhető, én például kevés olyat aki azonal Gucci táskáért fog rohanni. Persze az utóbbi időben Rihanna arcával is bármit el lehet adni, a hölgynek amúgy egy saját jótékonysági szervezet is van amely "The Belive Foundation"-ra hallgat.
Ősszeválogattam 1-2 Unicef reklámot a kedvencekből: