Cover me Kate

 2008.07.07. 15:45

Hát, én valahogy kimaradtam a Kate Nash örületből, amit azért annyira nem is nagyon bánok. Persze persze tehetséges, jó hangja van stb, de zeneileg van még hova fejlődnie. Viszont, ő se maradhatott ki a feldolgozás örületből, és Tori Amos módjára szórja a zongora mögül a cover verziókat. Persze nem olyan ügyesen, változatosan és egyedien, de azért erősen próbálkozik. Szépen egy csokorba szedtem amiket ma találtam. Van köztük egész jó, de néha elég plöm-plöm.

 Fluorescent Adolescent (Arctic Monkeys)

Hang Me Out to Dry (Cold War Kids)

Na ennél nem tudom eldönteni, hogy tetszik e vagy iszonyatosan idegesít. Az eredeti verziót imádom..ez meg olyan furcsa...

 

I'm not gonna teach your boyfriend how to dance (Black Kids)..

na ez szerintem jobb az előzőnél, és legalább már nincs meg az eröltetett The Cure utánzás.

Címkék: zene video

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr6557400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása