Minden szernyűséges naphoz tartozik egy jó dal. Nekem már kész siker ha a kedves munkatársaimat meg tudom győzni egy órára arról, hogy ne hallgasunk Juventus rádiót. Ma úgy voltam vele, ha tovább kell hallgatnom azt a frekvenciát akkor az agyam lassan kifolyik a fülemen. Viszont, valami olyan történt, hogy magam se hittem el nagyon. Bob Dylan: Ring of fire feldolgozás hallhattunk úgy kb 10 óra magasságában. Én imádom a feldolgozásokat (persze nem mindet, és inkább a különleges akusztikus illetve koncert felvételekre vagyok beindulva). Nekem ez a verzió elég új volt, és hihetetlenül jól is sikerült. Sajnos a dalt nem találtam Youtube-on.

Viszont Johhny Cash is készített nem kevés saját verziót a palettája rendkívül szines Neil Young-tol a Nine Inch Nails-ig szinte minden korszakba és stílusba belenyult. Egyik kedvencem tőle mégis Tom Petty and the Hartbreakers-től az "I Wont back down" c. dalocska. Érdekes, hogy az ő hangjához szinte minden jól állt.

 

Címkék: zene video

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr96553448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása