Aussie: Dal zuhatag.....

 2008.06.12. 19:24
Megint egy aussie dalok válogatása..egyes előadókról már írtam, illetve van akit már itthon is többen ismernek

Something with Numbers: Apple of the eye

Hát én elég sok reményt fűztem hozzájuk, már első hallgatásra megkedveltem a dalt.De miután az albumot meghallgattam kicsit csalódtam..csak 1 slágert tudtak írni... azóta Ők is eltüntek...
The Living End- Roll On, illetve Tainted Love Na ők viszont nem mai gyerekek. A punk zenében sokat letettek már az asztalra. Jó hír, a melbourni zenekar nemsokára új albummal jelentkezik "White Noise" címen. Persze nekik is sikerült feldolgozniuk azt a dalt,amihez már szinte mindenki hozzányult, de nem lett rossz a verzió! The Cat Empire- Hotel California feldolgozás....

Címkék: zene aussie

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr15517077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása