Megnézni: Twilight

 2008.12.09. 15:42

 

Hát, hogy is mondjam, szinte semmit nem is tudtam a címben szereplő könyvről és filmről, míg az utóbbi 1-2 hónapban nem volt mással tele a bulvár sajtó. Aztán Mizeka is és több ismerősöm is elkezdett áradozni a zenéjéről ami nagyon tetszett. Azóta több kritikát is elolvastam róla, és azt véltem fölfedezni, hogy rendkívül megosztja az embereket. Van akinek szörnyen bejött van aki csak szörnyülködött, hogy mennyire rossz. Hát fogtam magam es egy könnyed vasárnap délután beültem és megnéztem. Számomra az eredmény: bár nem ez az év legjobb filmje, sőt valószínűleg hamar el is fognak róla feledkezni, de az a néző aki hagyja magát, belemerülhet egy izgató és természetellenes mesébe.

Bár azon szerelmes történetek ahol a pár nem lehet egymásé család vagy más okokból egy kicsit mát ódivatú, és már a vámpír mesék is kicsit lejártak. Ha csak nem egy Anne Rice novella megfilmesítésével próbálkoznak. Itt már szinte mindent tudtok a filmről amit tudni kell. Fiatal csaj belesik egy vámpírba, aki ugyanúgy szereti őt, de veszélyt jelent számára. Ez idáig egy az egyben Buffy a Vámpír vadász és Angel esete. Tehát dramaturgiailag egy nagy nulla.

De mivel is fogott meg engem? Ha felszínesen szeretnék fogalmazni akkor azt mondanám, hogy Robert Pattinsont még szívesen elnézegettem volna vámpírként. A vámpír smink és haj nagyon nagyon jól áll neki, csak úgy mint maga a szerep. Szomorúan vettem észre, hogy enélkül egy kicsit azért átlagos. De szerintem a nevét érdemes megjegyeznünk.

Képvilága semmi különös, egy kicsit Tim Burton-ös, viszont nagyon szép. A szürke Forks városába sikerült egy kis színt belecsempészni néha néha, és gyönyörű helyen vették fel. A szereplőkről Robert Pattinson-on kívül nem nagyon szeretnék beszélni. Mindenki olyan semmilyen, azért az unalmas kisvárosi figurát mintha rájuk írták volna. De szinte meg is feledkezünk róluk.

A zenéje tényleg jó!:)

És ha így átgondolom, ez egy lagymatag kicsit vontatott film, ami nekem mégis tetszett. Ha majd megértem miért majd elmesélem..addig is olvasom a könyvet!

 

 

Címkék: zene kritika film mozi twilight

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr69813211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poprocks 2009.01.03. 22:41:32

jobb, mint a film...., de nincs benne Pattinson:(
süti beállítások módosítása