Hamarosan: The Happening

 2008.02.28. 23:32
M.Night Shyamalan szereti meglepni a közönségét. Filmjeire kb. 2-3 évet kell várni, de mindig különlegeset alkot.
A "The Happening" első trailerje után viszont csalódott voltam. Kicsit unalmasnak találtam : Egy amerikai család menekül az előre várt természeti csapás ellen. Megint egy film ahol megtámadják Amerikát vagy a természet játszadozik velünk, vagy csak egyszerüen "endoftheworld" helyzet lesz.. renkívül eredeti. Persze nem én találtam ki a történetet, de a bemutató nagyon ezt sugalja. Viszont,  ha a végén a " Hatodik érzék"-hez hasonló csattanó lesz, akkor minden kritikát visszavonok. Bár a rendező utolsó filmje a "Lady in the Water" csúnyán megbukott (bevallom még nem mertem megnézni) ennek ellenére várom a világszerte juniusban megjelenő filmet!

Címkék: film mozi kultúra shyamalan

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr25358829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kahuna (törölt) · http://bigkahuna.blog.hu 2008.03.02. 20:09:12

Én Shymalan minden filmjét szeretem sőt imádom és a kritikákat olvasva elő kellett szednem minden toleranciámat mielött leültem a Lady in The Water elé. 10/3 lett:D A Happening viszont szerintem nem Shyamalanon fog elcsúszni hanem Wahlbergen. Jó fej, de nem hiszem, hogy el tudja vinni ezt a filmet a hátán. Neki a Max Pain való...

poprocks 2008.03.02. 20:29:47

Még az is lehet, hpgy egyszer összeszedi magát....
süti beállítások módosítása