Az év legrosszabb filmjei!

 2008.12.09. 16:11

Az év végén mindenki sorra veszi azt, hogy mi volt a legjobb vagy a legrosszabb, mivel nem érdemes foglalkozni, mit kéne máshogy csinálni. Blog és újságírók rengetege foglakozik már ezekkel a témákkal, és a Yahoo oldalán megtaláltam a 2008-as legrosszabb filmek listáját. A Famous magazin szerint ezeket a filmeket érdemes elkerülni:

1'The Love Guru'

2. 'The Hottie and the Nottie'

3. 'Mad Money'

4. 'What Happens In Vegas'

5. '10,000 B.C'

6. 'Babylon A.D.'

7. 'You Don't Mess With The Zohan'

8. 'Rambo'

9. 'Witless Protection'

10. 'Beverly Hills Chihuahua'

Szerintem bármilyen filmj jobb, mint a Hottie and the Nottie szóval simán első helyre tettem volna.

De a következő filmek csúsztak még le a listáról: SUPERHERO és a DISASTER MOVIE!!! Fools Gold, Saw 5, Mirrors, Wanted, Leatherheads, Speed Racer, Prom Night, Made of Honour, The Eye, Dan in real life, The Strangers, The Women (most fogják játszani itthon meg ne nézzétek!!!!)

De várom az ötleteket!

És remélem jövőre kevesbb ilyet látunk majd!

Címkék: ajánló kritika mozi lista szarfilm

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr14813265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.01.02. 17:54:10

A Rambo már nem volt Rambo film, de szerintem azért nézhető lett, a What Happens in Vegas nekem tetszett, kutyás filmet nem láttam, de a többi valóban rossz szerintem.

A Dan in real life pedig szerintem egy igazi jó filmecske.

poprocks 2009.01.03. 22:44:18

Hááát én nem láttam a What Happens in Vegast, de ismerőseim már a címe hallatán is kiborultak, mivel adok a véleményükre, én hiszek nekik.

A Dan in real life jelentette számomra az egyik legnagyobb csalódást. Olyan kiszámítható és unalmas volt, hogy az már szomorú!

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.10. 17:11:36

A Rambo-nak abszolút nem itt a helye. A többivel egyetértek, mondjuk szerencsére nem sokat láttam :D
süti beállítások módosítása