Még nem írtam zenéről (pedig nekem az a KV a manna és a stamina egyben), de van egy dal amit meg kell osztanom mindenkivel akit ismerek, vagy akik olvasnak:)
Létezik egy zenekár, nevezetesen a John Butler trio (amúgy egy dalukat "Zebra" már járszák a Petőfi rádión), akik Ausztrál földről jöttek, és kb 4 éve fedeztem fel őket, és azóta minden figyelmem és rajongásom az övék. Az új albumukon találhato a "Funky Tonight" c. dal, ami annyira megfogott, hogy naponta meghallgatom kb 4szer, és mindíg jobb kedvem lesz tőle, ez a dal a boldogsághormonom:)

Közepesen sikerült Nicole fotóm 




Videó:
Aria awards Sydney 2007 november, Keith urban-el közösen adják elő, legjobb példája annak, hogyan lehet egy tökéletes dalt fokozni! Fotó: Azon az estén készítettem mind 2t...


Címkék: zene foto john butler trio nicole kidman

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr48410325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizeka · http://mizeka.blog.hu 2008.04.03. 22:46:22

én is imádom a dalt ^_^ (neked köszönhetően)

poprocks 2008.04.06. 08:29:47

Mindenki imádja a dalt:)
süti beállítások módosítása