Most értem haza Dublinból, és bevallom nagyon olcsón repültem, sőt a Ryan Air tényleg annyira de annyira olcsó, hogy komolyan megérdemli, hogy néha viccet csináljanak belőle. De igazából nem is annyira olcsó, mint átvágós, vhogy a végén sose annyiba kerül, mint amennyire te számítanál, abszolút semmi rugalmasság nincs bennük, iszonyat koszos, büdös, kényelmetlen, jah és kicsit problémáik vannak az időben indulásal...itt gondolok egy jó 1,5 órás késésre...., nem azért de már repültem én egy keveset nagyon sok légitársasággal de ennyire gáz céget még nem láttam.
Hazafele jövet eszembe jutott ez a kedves wallesi komikus, akinek ugyanugy megjárt velük a baja, de Ő viccesebben adja elő, mint én!

Címkék: komédia rhod gilbert

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr78390102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása