Te mit tennél, ha csak egy gondolatodba kerülne, és a Fiji szigeteken kötnél ki, aztan vacsorázhatnál Rómában, és végül egy manhatteni bár-ban fejeznéd be a napod? Anyagi gondjaid nem léteznének, bár ugy nem legális módon kerenéd a pénzt, de ugyan ezt kit érdekel, ha sose kaphatnak el? Ugy járkálsz a kontinensek között, mintha csak a szomszéd szobába lépnél át?
Nekem szerintem minden álmom valóra válna, és amikor megnéztem a film trailer-jét, alig vártam, hogy betekintést nyerjek ebbe a csodálatos világba.



A film Steven Gould "Jumper" c. regényéből készült (mivel nem olvastam nem tudok mit hozzáfűzni).

A történet röviden ennyi: Vannak a "jumperek" és vannak a "paladinok", két ősi ellenség. A jumper aki képes magát-vagy akár másokat teleportálni, emlékei vagy fotók segítségével a világon keresztül. Kevés ilyen kiválasztott személy létezik.
A "paladinok" pedig azok az emberek (akik nem tudnak ugrani), de szervezetten próbálják megakadályozni, elkapni, és megölni az ugrókat(mert ugye nehezen lehet őket bezárni). Mindenféle mérő és rázó eszközökkel dolgoznak amik zavarhatják az ugrok agyát így nem tudnak koncentrálni.
David-et (Hayden Christensen) 5 éves korában elhagyja anyukája (Diane Lane), mert ugyanis Ő Paladin, és rájön, hogy David Jumper. Nem sokkal késöbb David rájön, hogy mit is tud, elszökik otthonról és vígan éldegél míg a leghirhettebb Paladin(Samuel L. Jackson) rá nem talál...... és innen csak elrontanám.


Nekem nagyon tetszett, nem csak látványos de a történet is végig megfogott. Bár volt 1-2 dolog ami zavart, vagy hiányosnak találtam a történetet, de ez minden könyv adaptációnál így szokott lenni. Pl szerintem a Paladinokról kevés szó esik, meg, hogy egyáltalán ki pénzeli őket? Azt is sajnáltam, hogy kevés ugrót mutat be, és nem igazán mesél a történetükröl....

De, merem ajánlani:)

Címkék: kritika film mozi kultúra jumper

A bejegyzés trackback címe:

https://poprocks.blog.hu/api/trackback/id/tr80362093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kahuna (törölt) · http://bigkahuna.blog.hu 2008.03.02. 19:57:25

Erre nagyon kiváncsi vok. Ütős trailerek és jelenetek jöttek ki, erre meg úgy lehuzta a kritika mint az avp-t :S Remélem azért neked van igazad és tényleg jó, bár ez a paladinok és jumperek dolog tiszta wow :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.03.02. 20:05:02

Meg fogom tekinteni, majd jövőhéten jön a moziba szerintem. jó kis eksönnek ígérkezik, a rendező már mondta hogy kész a második részre, amerikában kisebb bukást kénytelen elkönyvelni

poprocks 2008.03.02. 20:27:56

furcsa, mert az amcsik pont az ilyen filmeket zabálják... én meg nem vagyok egy akció-sci-fi rajongó, de ez nagyon tetszett... akkor most hol a hiba?

VVega · https://debugme.eu/ 2008.03.03. 23:57:20

Én ma írtam róla és sztem egy rakás...na talán az nem, de nagyon gyenge. Fantáziátlan film, vérszegény és kevés akcióval.
süti beállítások módosítása